Viešųjų pirkimų teisiniam reguliavimui nuolat keičiantis bei intensyviai plėtojant Lietuvos Respublikos teismų praktiką Lietuvos Aukščiausiasis Teismas paskelbė jau trečiąją viešųjų pirkimų apžvalgą Nr. AC-39-1.
Apžvalgoje yra apžvelgiamos reikšmingiausios Lietuvos Aukščiausiojo Teismo suformuluotos teisės aiškinimo ir taikymo taisyklės bei nacionaliniams teismams vienu svarbiausiu šaltiniu sprendžiant perkančiųjų organizacijų ir tiekėjų ginčus esanti Europos Sąjungos Teisingumo Teismo praktika.
Lietuvos Aukščiausiasis Teismas apžvalgoje pateikia išaiškinimus dėl reikalavimų tiekėjams (neigiamo pobūdžio sąlygų, ribojančių ar draudžiančių dalyvavimą pirkimo procedūrose; tiekėjų kvalifikacijos reikalavimų; bendro ūkio subjektų dalyvavimo pirkimo procedūrose sąlygų); pirkimo objekto reikalavimų; viešojo pirkimo sutarčių sudarymo (tiekėjų pasiūlymų vertinimo) kriterijų; neįprastai mažos pasiūlymų kainos; viešojo pirkimo sutarčių; neskelbiamų derybų; viešųjų pirkimų ginčų nagrinėjimo procedūrų.
Nors apžvalgoje pateikiami išaiškinimai, kuriuose nėra cituojamos kitų teismų nutartys, yra tik rekomendacinio pobūdžio ir neturintys teismo precedento galios, tačiau tokie išaiškinimai yra reikšmingi toliau plėtojant viešųjų pirkimų teisinio reguliavimo aiškinimo ir taikymo praktiką.
Lietuvos Aukščiausiasis Teismas yra paskelbęs ir antrąją viešųjų pirkimų apžvalgą Nr. AC-38-1, kuri pakeitė dar 2009 metais paskelbtą pirmąją apžvalgą.