Naujienos

Teisinės apžvalgos, straipsniai ir pranešimai

Kaip pasirinkti stiprų prekių ženklą?

Didžiausių pasaulio korporacijų didžiulę verslo vertę sukuria nematerialiosios vertybės, tokios kaip prekių ženklai. Su plačiai naudojamu prekės ženklu vartotojai ima tapatinti ne tik pačią bendrovę (prekių gamintoją ar paslaugų teikėją), bet ir tos bendrovės kuriamos produkcijos kokybinius duomenis. Tokių bendrovių kaip Coca-cola bendrai įvertintas turtas būtų gerokai mažesnės, jeigu ne itin stiprus ir praktiškai kiekvienoje...
Daugiau

Apie ekologines problemas galima kalbėti drąsiau

Lietuvoje jau formuojasi teismų praktika, kuri gali būti laikoma žingsniu pirmyn didesnės žodžio laisvės link, kai publikacijos yra susijusios su ekologinėmis temomis. Pavyzdžiui, įmonei, valdančiai atliekų saugojimo pastatą, nepavyko prisiteisti neturtinės žalos iš fizinio asmens, kuris ją apkaltino „žmonių tručijimu“ ir šeimos susargdinimu (Lietuvos Aukščiausiojo Teismo 2010 m. lapkričio 9 d. nutartis).
Daugiau

Prekybai elektroninėje erdvėje – aukšti reikalavimai

Kiekvienais metais apie 40-50% augant elektroninei prekybai internetu, tampa aktualūs tokiai prekybai keliami reikalavimai. Vartotojai, staiga pradėję aktyviai naudotis įstatymuose įtvirtintomis teisėmis, pardavėjams neabejotinai sukeltų didelių nuostolių.
Daugiau

Atsakomybė: žurnalisto ar žiniasklaidos priemonės?

Asmens garbės ir orumo pažeidimo atvejais atsakovu paprastai yra traukiama pati visuomenės informavimo priemonė. Tačiau kokia atsakomybė tenka žurnalistui, parengusiam ir paskelbusiam tokią medžiagą? Apie tai skaitykite www.gzi.lt.
Daugiau

Už reklamą elektroniniu paštu be asmens sutikimo – nemažos baudos

Asmenims, platinantiems reklamą elektroniniu paštu be išankstinio reklamos gavėjo sutikimo, gresia bauda nuo 1 000 Lt iki 30 000 Lt.
Daugiau

Reklaminiai leidiniai pašto dėžutėse

Lietuvoje piliečiai turi nevienareikšmišką nuomonę apie savo pašto dėžutėse randamus reklaminius leidinius. Vieniems tai yra priemonė sužinoti apie vykdomas akcijas bei įsigyti prekių pigiau, kitiems – visiškai nereikalinga popieriaus krūva, o dar kiti sugeba į tai žiūrėti kūrybingai bei skaičiuoja, kiek reklaminių leidinių gauna per metus.
Daugiau
1 26 27 28 29