Naujienos

Teisinės apžvalgos, straipsniai ir pranešimai

Sudarytų pirkimo sutarčių pripažinimas niekinėmis ex officio

Nagrinėjant viešųjų pirkimų ginčus teismai ne visuomet taiko laikinąsias apsaugos priemones, dėl ko dar ginčo nagrinėjimo metu perkančioji organizacija gali būti sudariusi pirkimo sutartį su vienu iš tiekėjų. Net jeigu ieškovas (vienas iš pirkimo dalyvių, ginčijantis perkančiosios organizacijos veiksmus) nepatikslino reiškiamų prašymų teismui ir neiškėlė reikalavimo pripažinti pirkimo sutartį niekine, tokia sutartis, nustačius pirkimo procedūrų...
Daugiau

Internetas – daugiau laisvės. O atsakomybės?

Asmens teisių į privatų gyvenimą, į garbę bei orumą apsaugos lygis virtualioje erdvėje turėtų būti ne mažesnis, nei naudojantis tradicinėmis žiniasklaidos priemonėmis. Analogiškai, ir atsakomybė už asmens teisių pažeidimus internete neturėtų būti mažesnė nei už tokius pačius pažeidimus spaudoje, radijuje ar televizijoje. Plačiau skaitykite čia.
Daugiau

Atsinaujinančiai energetikai Lietuvoje – aiškūs tikslai

Seimui 2011 m. gegužės 12 d. priėmus Atsinaujinančių išteklių energetikos įstatymą buvo nustatyti tvirti pagrindai Lietuvos Respublikoje dar sparčiau plėtoti atsinaujinančią energetiką. Įstatyme nustatyti kai kurių energetikos rūšių suminės galios konkretūs ir aiškūs tikslai. Pavyzdžiui, iki 2020 metų Lietuvos Respublikoje vėjo elektrinių, prijungtų prie elektros tinklų, įrengtoji suminė galia turi būti padidinta iki 500 MW....
Daugiau

Prekybai elektroninėje erdvėje – aukštesni reikalavimai (2)

Turbūt viena iš nedaugelio rinkų, kuri palyginti nedaug nukentėjo nuo krizės ir netgi sugeba kasmet augti milžiniškais tempais, yra elektroninė prekyba. Vartotojai vis drąsiau įsigyja prekių ar paslaugų naudodami ryšio priemones, pavyzdžiui, internetu. Ši sritis yra palyginti nauja ir greitai besivystanti, todėl žinoti esminius elektroninės prekybos principus pravartu tiek naujai besisteigiančioms elektroninėms parduotuvėms, tiek vartotojams....
Daugiau

Kaip pasirinkti stiprų prekių ženklą?

Didžiausių pasaulio korporacijų didžiulę verslo vertę sukuria nematerialiosios vertybės, tokios kaip prekių ženklai. Su plačiai naudojamu prekės ženklu vartotojai ima tapatinti ne tik pačią bendrovę (prekių gamintoją ar paslaugų teikėją), bet ir tos bendrovės kuriamos produkcijos kokybinius duomenis. Tokių bendrovių kaip Coca-cola bendrai įvertintas turtas būtų gerokai mažesnės, jeigu ne itin stiprus ir praktiškai kiekvienoje...
Daugiau

Apie ekologines problemas galima kalbėti drąsiau

Lietuvoje jau formuojasi teismų praktika, kuri gali būti laikoma žingsniu pirmyn didesnės žodžio laisvės link, kai publikacijos yra susijusios su ekologinėmis temomis. Pavyzdžiui, įmonei, valdančiai atliekų saugojimo pastatą, nepavyko prisiteisti neturtinės žalos iš fizinio asmens, kuris ją apkaltino „žmonių tručijimu“ ir šeimos susargdinimu (Lietuvos Aukščiausiojo Teismo 2010 m. lapkričio 9 d. nutartis).
Daugiau
1 25 26 27 28 29